Експедиція на Північне море загальною протяжністю понад 500 морських миль в рамках 12 календарних днів на 46 футовий парусно-моторній яхті командою з 9 чоловік, ЯК і НАХ:

Три місяці активної підготовки перед виходом в море, де на потрібному тобі курсі, найбезпосереднішим чином перетинаються головні морські шляхи планети Земля !!!
До слова, вантажообіг морських портів на узбережжі Північного моря становить понад 20% від світового ...
Отже, безапеляційний зубрьож курсу теорії, крім основ безпеки на судні, обов'язково включає в себе:
- Суднові навігаційні вогні, необхідні в нічних переходах, денні знаки, їх комбінації і призначення;
- Навігаційні знаки і маяки;
- МППСС - міжнародні правила попередження зіткнення суден, правила розходження судів;
- Морський зв'язок і порядок передачі сигналів в різних умовах, аж до MAYDAY, не дай Бог, звичайно;
- Погодні явища, припливно-відливних течії, розрахунок їх рівня води, курсу і періодичності;
- Інші особливості акваторії, кліматичні аномалії і вітру;

Цілодобове відточування до автоматизму обов'язкових практичних навичок у відкритому морі і в територіальних водах споконвічно морських держав з високорозвиненою інфраструктурою фарватерів, системами дамб і шлюзів, схемами поділу руху суден, TSS - Traffic Separation Scheme, обов'язковими для всіх правилами входу і виходу в найбільші європейські порти.

12 безсонних днів і ночей в море, постійне відчуття голоду, холоду, та ще цей чортовий сухий закон на борту і безперервні вахти + подвахти = 4 години, по 2 людини строго по годинах, незалежно від часу доби, погоди, дальності переходів, настрою або вже загальної втоми ...
Таким чином, в режимі NonStop, на борту завжди залишалися 3-4 людини в тверезому розумі, щоб ми завжди йшли істинним курсом!

Макс,

>