Чек-ін та чек – аут яхти
Інструктаж безпеки
Планування маршруту згідно прогнозу погоди
Підготовка яхти, шкіпера та команди до виходу в морі
Процедури виходу та входу до марини, порта
Налаштування та регулювання ручної та стаціонарної рацій типу DSC
Закріплення процедур виклику допомоги MAYDAY, MAYDAY RELAY, MAYDAY MOB, Pan Pan, Pan Pan Medico, DISTRESS тощо
Закріплення знань морського алфавіту
Обговорення реальних та прогнозованих ситуацій виклику допомоги
Цифровий виклик допомоги DISTRESS, URGENCY, SAFETY
Робота з картами та навігаційними приладами на яхті
Визначення та фіксація географічної позиції
Прокладка курсу
Визначення час прибуття
Робота з лоцією
Робота з вітрилами, постановка, рифовання
Маневрування від вітрилом, зміна галсів
Хід яхти на двигуні – в порту, у відкритому морі, в бухті
Контроль руху яхти в різних ситуаціях
Процедура підготовки команди до швартовки
Швартовка лагом, на мурінг, до яхти
Відпрацювання швартовки:
в порту, марині; до буя; до берега
Морські основні вузли
Пріоритет
Денні знаки (фігури)
Знаки на мостах
Рух по річці
Traffic Separation Scheme, TSS
Процедура підготовки команди до проходження шлюзу
Вхід до Євро порту
Засоби безпеки на яхті
Відпрацювання дій в екстрених ситуаціях
Морські вузли
Розрахунок рівня води та часу для головних та другорядних портів
Розрахунок рівня води у заданий час для безпечної навігації
Нічний перехід, вахти
Спостереження вогнів в темний час доби
Іспит прийматиме у тебе море, а інструктор дасть індивідуальні рекомендації всім курсантам.
Після успішного проходження практики ти отримаєш яхтові права ISSA Offshore skipper (Sail або Motor), з якими ти зможеш брати яхту у чартер у будь-якій точці світу. Ліцензія оплачується додатково. Детальніше про ліцензію читай тут.
Власник прав Offshore повинен мати серйозний обсяг знань і навичок в обслуговуванні яхти, навігації, організації екіпажу та плануванні морських подорожей.
Рівень підготовки значно вищий, ніж рівень Inshore. Додатково потрібно:
Курси та практику організовує компанія «ББ ЯХТИНГ».
Багато чартерних компаній при оренді яхти, крім ліцензії шкіпера, вимагають пред’явити сертифікат радіооператора DSC SRC/VHF для своїх територіальних вод. А в деяких країнах цей документ є найважливішим та необхідним, щоб взяти судно в чартер.
Так, у Великій Британії, у вас запитають навіть не права шкіпера, а саме сертифікат радіооператора DSC SRC/VHF. Після закінчення курсу та складання іспиту, кожен учасник отримує сертифікат радіооператора DSC SRC/VHF міжнародної громадської організації ISSA.
Сертифікат радіооператора DSC SRC-VHF є таким же важливим документом, як ліцензія шкіпера! І якщо ви маєте намір самостійно брати яхту в чартер, то ліцензія радіооператора – незамінна для вашого пакету документів.