Із Середземного моря в Атлантичний океан на вітрильнику. Перший етап

BBYachting
BBYachting

Із Середземного моря в Атлантичний океан на вітрильнику. Перший етап

3000 кілометрів на вітрильнику 11-метрів.

Ми пройшли за три тижні 3000 кілометрів, від середземноморської іспанської Майорки до британського Гібралтару, португальської Мадейри і знову іспанського Тенеріфе, що в Атлантиці.

Пройдений маршрут за три тижні – близько 3 тис. км

Навіщо все це?

Цікаво перевірити себе. Особисто я ніколи три тижні на яхті не був. Комусь потрібен океан, щоб вирішити свої внутрішні проблеми. Хтось повівся на слово Гібралтар і Атлантика…

Майорка. Наші яхти в марині

Подорож на вітрильнику розділили на два етапи: перший – один тиждень – Майорка – Малага, другий – два тижні – Малага-Канари.

Отож перший етап, дві яхти, два екіпажі і тиждень плавання.

Про другий етап читайте тут:

Oceanis 37 (шкіпер Василь Біленко) та Oceanis 43 (шкіпер Богдан Бродовський)

25.10

Київ – Барселона (KLM), Барселона – Пальма-де-Майорка (Rynair). Поселення на яхті

26.10

Закупка провіанту у німецької компанії. Власники – двоє німецьких бізнесменів, які щосуботи прилітають на Майорку, аби робити тут свій бізнес – організовувати закупівлю і доставку провізії на яхти. Чому по суботах?

У суботу починається чартер: після обіду на чартерні яхти оселяються нові екіпажі, яким потрібні продукти й напої.

Ціни на продукти в цій компанії вищі за магазинні відсотків на 30, зате немає ніякої мороки і втрати часу та транспортних затрат.

Увечері відшвартовуємося й вирушаємо до острова Ібіса. Вітру немає, йдемо на двигуні із середньою швидкістю 5 вузлів.

27.10

О 10 ранку прибуваємо на остров Ібіца, подолавши за ніч 70 миль.

Ібіца. “Молодняк” виводять у море на урок

Кидаємо якір в Punta Ratjada, під стінами середньовічної фортеці. Частина екіпажів на тузіку переправляються на острів.

На Ібіці

За кілька годин збуджені повертаються на борт: Ібіца сподобалася всім.

Яхти з 6-метрової висоти

Із настанням темряви вирушаємо до острова Фонтаментера, Punta Pedrera.

Стаємо на якір, але ненадовго: англієць із сусіднього човна повідомляє, що ми стали занадто близько від нього, а йому потрібно рано відходити.

Переставляємо метрів на сто далі, друга яхта швартується поруч.

28.10

О четвертій ранку англієць справді йде, але робить все максимально тихо, щоб нас не розбудити, повідомляє вахтовий.

“Заправка” ранковим вином

О девятій уже ніхто не спить, купаємося, а потім йдемо до Puerto de Sabina, в місцеву марину, щоб заправитися водою.

Швартуємося до вільного причалу. Для заправки водою потрібно взяти в офісі порту водяний лічильник, за який залишаємо 50 євро депозиту.

Лічильник вставляється в кран, підключається до шлангу й вода заповнює баки яхти. Вода обходиться приблизно 10 євро за дві яхти.

Екіпажі розповзаються по околицях порту.

До яхт прибуває поліцейський і вимагає негайно звільнити зайняті місця: мовляв, це сервісний причал. Заганяємо людей на борт і прощаємося з Фонтаментерою.

Курс 270 на мис Кальп (материкова Іспанія). Йдемо правим галсом, бейдевінд 50-60 градусів. Вітер 10-18 вузлів, швидкість яхти 4-6 вузлів.

Сторінки: 1 2
BBYachting